01. Identifikační kód:
02. Kód:
03. Pojmenování (název) životní situace:
Pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných sportovních a kulturních podniků, včetně tanečních zábav a diskoték
04. Základní informace k životní situaci:
stanovení závazných podmínky pro pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných sportovních a kulturních podniků, včetně tanečních zábav a diskoték v rozsahu nezbytném k zajištění veřejného pořádku
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
občan starší 18 let, fyzické osoby, právnické osoby v zastoupení statutárního zástupce
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:
-
dodržení podmínek stanovených výše uvedenou obecně závaznou vyhláškou (dále jen "vyhláška") a dalších souvisejících předpisů
-
prostory/pozemky týkající se veřejnosti přístupného podniku (dále jen "akce") musí být zkolaudovány za účelem odpovídající charakteru pořádané akce
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace:
- u akce dle přílohy č. 1 a bodu 4.3 b) vyhlášky splněním oznamovací povinností, a to nejméně 10 pracovních dnů před jejím konáním
- v případě změny údajů u akce zařazené do stávající přílohy č. 1 vyhlášky, popř. žádosti pořadatelů o zařazení akce nové do přílohy, je nutné doručit Odboru školství a rozvoje písemnou žádost, a to nejméně 3 měsíce před plánovaným datem konání, prostřednictvím datové schránky: es5bv8q, e-mailem: epodatelna@karvinacz, popř. osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Karviné (budova C - Karola Śliwky 50/8a, Karviná-Fryštát).
08. Na které instituci životní situaci řešit:
Magistrát města Karviné, budova C
09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:
Odbor školství a rozvoje, oddělení školství, kultury a sportu, ul. Karola Śliwky 50/8a, Karviná-Fryštát, 3. patro, dv.
č. 427,
Dagmar Dlouhá, tel. kontakt 596 387 477, e-mail: dagmar.dlouha@karvinacz
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou:
vyplněný příslušný formulář
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
On-line na portálu občana (vyžaduje registraci a přihlášení identitou občana):
Formulář ke stažení a odeslání e-mailem: epodatelna@karvinacz, datovou schránkou: es5bv8q nebo vytištěním a osobním podáním:
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
žádné
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení:
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:
vlastníci budov a pozemku, pokud nejsou v majetku statutárního města Karviné
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:
16. Elektronická služba, kterou lze využít:
On-line na portálu občana (vyžaduje registraci a přihlášení identitou občana):
Elektronická podatelna: epodatelna@karvinacz
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje:
dle Obecně závazné vyhlášky o stanovení závazných podmínek pro pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných
sportovních a kulturních podniků, včetně tanečních zábav a diskoték v rozsahu nezbytném k zajištění veřejného
pořádku, viz právní předpisy města
18. Jaké jsou související předpisy:
- Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- Zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
- Obecně závazná vyhláška statutárního města Karviné č. 12/2012 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství na území města Karviné
- Obecně závazná vyhláška statutárního města Karviné č. 4/2004 o stanovení podmínek k zabezpečení požární ochrany při akcích, kterých se zúčastňuje větší počet osob
- Obecně závazná vyhláška statutárního města Karviné č. 7/2021 k zabezpečení čistoty a veřejného pořádku na území města Karviné
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:
dle platných právních předpisů
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností:
dle platných právních předpisů
21. Nejčastější dotazy:
neuvedeno
22. Další informace:
neuvedeno
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných
zdrojů a v jiné formě:
telefonicky na č. 596 387 477, e-mailem: dagmar.dlouha@karvinacz
24. Související životní situace a návody, jak je řešit:
- Žádost o rezervaci plochy a termínu konání akce na veřejném prostranství
- Žádost o souhlas k užívání veřejného prostranství za účelem pořádání kulturní, sportovní a reklamní akce nebo potřeby tvorby filmových a televizních děl
-
místní poplatek za užívání veřejného prostranství
25. Za správnost návodu odpovídá útvar:
Odbor školství a rozvoje, oddělení školství, kultury a sportu
26. Kontaktní osoba:
Dagmar Dlouhá, tel. kontakt: 596 387 477, email: dagmar.dlouha@karvinacz
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni:
6. 12. 2016
28. Popis byl naposledy aktualizován:
31. 9. 2021
29. Datum konce platnosti popisu:
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace: