Karvinský magistrát upravuje úřední hodiny. Od 2. listopadu si budou občané moci své náležitosti vyřídit v pondělí dopoledne a ve středu odpoledne. Řídíme se usnesením vlády ze dne 21. 10. 2020, č. 1080., aby orgány veřejné moci a správní orgány omezily rozsah úředních hodin orgánů na dva dny v týdnu v rozsahu pěti hodin v daném dni.
Občané si budou moci své nezbytné záležitosti přijít vyřídit na karvinský magistrát v pondělí od 7.30 do 12.30 hodin a ve středu od 12.00 do 17.00 hodin. V úterý a ve čtvrtek budou do budov magistrátu vpuštěni pouze již dříve objednaní klienti. Nové rezervace nejsou momentálně umožněny. V pátek budou budovy magistrátu uzavřeny.
Dokumenty na podatelnu bude možné doručit během úředních hodin v pondělí a ve středu. V jiných časech mohou občané využít schránku, která bude umístěna u hlavního vchodu do budovy „C“ karvinského magistrátu (Karola Śliwky 50/8a, Karviná-Fryštát).
Doporučujeme využít elektronickou komunikaci s úřadem. Emaily a telefonní čísla na jednotlivé úředníky naleznete v kontaktech.
Některé záležitosti můžete vyřídit na Portálu občana.
Chcete nahlásit závadu na majetku města, využijte portál zavady.karvina.cz.
K nahlášení nebezpečného jevu využijte formulář Bezpečna Karviná.
Úřední hodiny slouží pouze k vyřízení nezbytných záležitostí, které nesnesou odkladu.