Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Sociálních služeb Karviná

perex - Sociální služby Karviná - logo na bílém pozadí.jpg


Rada města Karviné vyhlašuje výběrové řízení na vedoucí pracovní místo ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Sociální služby Karviná, příspěvková organizace. 

Sídlo organizace: Sokolovská 1761, 735 06 Karviná-Nové Město

Identifikační číslo organizace: 70997136

  Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v sociální oblasti dle ustanovení § 110, odst. 4 b), zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách s minimálně 3 roky praxe v řídicí funkci
  • ukončené vysokoškolské vzdělání jiného směru, než je uvedeno v předcházejícím bodě, minimálně 3 roky praxe v řídicí funkci a minimálně 2 roky praxe v sociální oblasti
  • plná způsobilost k právním úkonům
  • znalost problematiky poskytování a financování sociálních služeb vč. znalosti zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
  • organizační, řídicí a komunikační dovednosti
  • schopnost komunikace s odbornou veřejností a médii
  • vysoká úroveň vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu
  • znalost problematiky řízení příspěvkové organizace
  • občanská a morální bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) výhodou

  Písemně zašlete:

  • podepsanou přihlášku (uveďte jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu – včetně čísla telefonu a e-mailové adresy, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a   vlastnoruční podpis)
  • strukturovaný životopis zaměřený na dosavadní odbornou praxi a zkušenosti v řídicích funkcích, včetně základní charakteristiky vykonávaných činností
  • úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • čestné prohlášení o plné způsobilosti k právním úkonům
  • koncepci rozvoje organizace (maximálně 4 strany formátu A4)
  • výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší tří měsíců)

 K výběrovému řízení budou přijaty pouze přihlášky doložené kompletními doklady (přihláška, životopis, čestná prohlášení a koncepce rozvoje organizace s vlastnoručními podpisy).

  Upozornění:

  • náklady vzniklé s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč
  • veškeré doklady budou uchazečům po skončení výběrového řízení vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení
  • vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu

 Předpokládaný termín nástupu: 01.05.2025, popř. dle dohody.

 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, se zkušební dobou dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších přepisů.

 Platové zařazení (podmínky):

12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku, přiznání příplatku za vedení – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

 Termín podání přihlášek: do 13.01.2025 včetně, a to

  • osobně: podatelna Magistrátu města Karviné, budova C, Karola Śliwky 50/8a, 733 24 Karviná-Fryštát,
  • poštou: statutární město Karviná, Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná-Fryštát (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty),
  • elektronicky: pouze s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou podatelnu epodatelna@karvinacz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID es5bv8q. Přiložené dokumenty musí být v souladu s § 22 a 23 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, převedeny subjektem provádějícím konverzi z listinné podoby do dokumentu obsaženého v datové zprávě nebo datovém souboru.

 Obálku označit slovy: NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – Sociální služby Karviná

Informace o zpracování osobních údajů:

Statutární město Karviná, sídlo Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná, IČO:00297534, coby správce osobních údajů, zpracovává osobní údaje, a to za účelem uskutečnění výběrového řízení, a to po dobu jeho trvání a po dobu nezbytnou po jeho skončení, a to dle č. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 ze dne 27.04.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 ES.

  

V případě potřeby doplnění dalších informací kontaktujte vedoucí Odboru sociálního Mgr. Martinu Smužovou, MPA - tel. 596 387 200 nebo Bc. Janu Gavlovskou, tel. 596 387 339.